哈哈….richmond 既金都茶餐廳真係好呀….
你可以食到久違了既……
炸雞翼 , 港式茶餐廳奶茶, 西多士, 沙爹牛肉公仔面, 蛋達 等等等等…..
次次去食都好滿足 !!
你地實笑死我……食D咁既野哄到我咁開心………..始

嘩……7月……..
呢個星期D時間唔知去左邊……
咁就過左個long holiday….

細妹細妹細妹呀…………………………………………………

6 thoughts on “

  1. 我路過架, 你好^^金都個焗豬扒飯都好好味架~不過係好大份,一叫就會連埋餐湯同包送上..沙爹牛肉公仔面係唔錯,不過我覺得去中環廣場果間麗都會好食啲~ 又平啲…有興趣去試試, 記得嗌熱奶茶添噃(如果你飲奶茶)嗯..令我好懷念溫哥華, 溫哥華summer 既天氣係最好架…Midterm 加油! =)

Leave a Reply

