08年咁就到左7月中….黎左canada第2個semester都就完喇….
雖然話就話日日既生活都係差唔多…
但,,,,,,,諗真d , 其實……都有幾多野唔同左。

短短大半年 , 已經可以有好大變化….
邊個知道我黎緊呢三四年會變成點?

見到街d草都又開始黃哂喇……
覺得…..秋天又好快會黎…
之後又到凍死我既冬天……..
諗下都有d傷冬悲秋~=___=

不過…變化卻從來都係定理….
冇可能逃避既事 ….. or “遲早都會”既事……
都冇得諗ga啦~^^

好,,,,,,,,,,,,,過埋星期4個midterm….
都又係時間乖乖溫書…KO埋個 final 喇!
我話既….我一定要讀好d….
再一次拎個靚仔成績…..哄下屋企人!!! 呵呵….

車…..係辛苦都係辛苦埋呢3個星期之ma…
真係眨下眼都過左啦…..我先唔驚呀!!

2 thoughts on “

Leave a Reply

